علی مطهری: به حسن روحانی رای می دهم/برکات پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری

علی مطهری در بیانیه ای حسن روحانی و علی اکبر ولایتی را کاندیداهای برتر خواند و اعلام کرد که با توجه به نتیجه نظرسنجی ها به روحانی رای می دهد.

به گزارش مهر ، متن بیانیه به این شرح است:

  ادامه مطلب ...

طنین شعار «عارف متشکریم» در ورزشگاه دستغیب شیراز

همزمان با سفر روحانی به شیراز، «شعار عارف متشکریم» در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر طنین‌انداز شد.

به گزارش فارس، حسن روحانی با دو ساعت تاخیر و در حالی که طرفدارانش به خاطر معطل ماندن بسیار خسته شده بودند، لحظاتی مانده به اذان مغرب امروز وارد ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد.

  ادامه مطلب ...

حمایت 140 هنرمند برجسته کشور از حسن روحانی+اسامی

حدود 140 هنرمند برجسته کشور در عرصه های سینما، ادبیات، تجسمی، کاریکاتور و.. از دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده اند متن کامل این بیانیه و اسامی بشرح ذیل است:

  ادامه مطلب ...

حمایت مجمع مدرسین از حسن روحانی

در نظام جمهوری اسلامی که بر طبق قانون اساسی باید رأی ملت میزان قرار گیرد، بهترین راه برای کاستن مشکلات جامعه ورود از طریق مکانیسم حقوقی جمهوریت است. شما با اصرار بر مطالبات خود می توانید به تدریج مدیران و مسئولان را به پیاده کردن همه ابعاد حقوقی نظام وادار کنید. نا امیدی از آینده و عدم استفاده از حقوقی که قانون اساسی برای ملت در نظر گرفته، نه تنها مشکلی از کشور حل نمی کند، بلکه ممکن است در آینده به پرداخت هزینه زیادی برای حاکمیت و مردم منجر شود. توجه داشته باشیم که برخی تنگ نظران برای حفظ وضع اسفبار موجود می خواهند از عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات بهره برداری کنند و در این صحنه خود را مطلق العنان ببینند.

  ادامه مطلب ...

"عارف" برنده اخلاق و عقلانیت شد

با بررسی ها و رایزنی ها و مشورتهای انجام شده، ظاهرا مشاوران حجت الاسلام خاتمی نیز بر ائتلاف بر حجت الاسلام روحانی نظر داده اند و دکتر محمدرضا عارف با وجود اقبال شدید مردمی به وی در سفرهای اخیر، شب گذشته از خود گذشتگی کرد و به نفع ائتلاف کناره گیری نمود. البته کناره گیری معاون اول دولت اصلاحات که در مناظره ها نیز به ویژه در بخش اقتصادی که دغدغه مردم است، چهره ای برنامه دار و مسلط جلوه کرد، بسیار ارزشمندتر از اقدام حداد عادل بود که نه چندان حرف تازه ای برای گفتن داشت، نه کارنامه عملی اجرایی چندان موفق و در رای کافی برای پیروز داشت، به طوریکه در انتهای جدول با غرضی رقابت می کرد. کناره گیری عارف همان گونه که در بیانیه او نیز آمده، با توجه به تجربه تلخ چندگانگی اصلاح طلبان در انتخابات ۸۴ انجام شد که احمدی نژاد را ۸ سال بر کشور مسلط کرد.


  ادامه مطلب ...

زمزمه کناره‌گیری جلیلی از نامزدی جدی تر شد؟

 شایعه است، واقعیت یا خبرپراکنی؟ در آستانه انتخابات، از ستاد حدادعادل خبر رسیده که «برخی بزرگان برای کناره‌گیری سعید جلیلی تلاش‌هایی آغاز کرده‌اند و او نیز در این زمینه استدلال‌های بزرگان را پذیرفته است.» نمایندگان حاضر در ستاد سعید جلیلی خبر را تکذیب می‌کنند. با این حال صادق زیباکلام، تاکید دارد که حضور ضعیف جلیلی در مناظره‌های اخیر موجب ریزش آرای او شده و طرفداران رادیکال او را ناامید کرده است.


  ادامه مطلب ...

تصاویر: همایش حامیان روحانی در شیرودی

همایش هواداران حسن روحانی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور هزاران نفر از هواداران وی عصر دیروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همایش مردمی حسن روحانی در ورزشگاه شهید شیرودی با حضور هزاران نفر از هواداران این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

این همایش با شعارهای مختلفی مانند نجات اقتصادی با تدبیر روحانی، روحانی زنده باد خاتمی پاینده باد، ایرانی یک کلام روحانی والسلام، آزادی سیاسی با تدبیر روحانی، عارف- روحانی ائتلاف ائتلاف، برگزار شد. عکس های ایسنا، فارس و تسنیم از این همایش را در زیر می بینید.
 
ادامه مطلب ...

پیام مهم انتشار خبر رد صلاحیت روحانی به اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان منتقد

البته با اعلام موضع شورای نگهبان مشخص شد این خبر کذب است و نسبتی با واقعیت دارد و تنها عملیات روانی ستاد بحران آفرین برخی کاندیداها بوده است، اما واقعیت آن است که اگر چنین امری محقق می شد، چه بسا بهترین خدمت به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان بود، چرا که بدون زحمت آنها را به اجماع می رساند.
 
 
ادامه مطلب ...

آقای‌جلیلی، این‌هم نامه دکترمعین؛ پس‌کو؟

سعید جلیلی کاندیدای گروه پایداری در مناظره روز جمعه هنگامی که می‌خواست عملکرد آقای عارف در دولت اصلاحات را به چالش بکشد گفت: «آقای معین وزیر علوم قبل از توفیقی به رئیس جمهور وقت نامه می نویسد درباره ۵۰ دانشجو از انجمن اسلامی مستقل جلوی وزارت علوم اعتراضی کردند در خواست می‌کند که با برگزار کنندگان تجمعبرخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود»  ادامه مطلب ...

کسی می‌تواند جلوی این همه تبعیض در رسانه‌ملی را بگیرد؟

سایت تابناک «نزدیک به محسن رضایی» نوشت: محافلی در صدا و سیما تصمیم خود را گرفته اند. گزینه ریاست جمهوری خود را انتخاب کرده و می خواهند با تبلیغات وسیع به نفع آنان و تبعیض علیه دیگر کاندیداها، از مردم بخواهند یکی از این دو را انتخاب کنند.کسی هم نمی تواند در مقابل آنان ایستادگی کند!برای آنان اعتماد مردم هم مهم نیست که اگر بود اکنون شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مخاطبانی میلیونی در ایران نداشتند!

  ادامه مطلب ...

ولایتی:دیروز ناچارشدم‌برخی‌مسائل را بگویم

نامزد اصولگرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به خبرگزاری مهر گفت: پیش از این به دلیل رعایت مصالح نظام جمهوری اسلامی و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای حفظ آرامش کشور در خصوص کارشکنی برخی در مذاکرات هسته‌ای صحبتی نکرده بودم اما دیروز در مناظره ناچار شدم برخی حرف‌ها را بزنم تا معلوم شود بعضی که سیاه‌نمایی می‌کنند، واقعیت‌ مطلب چیز دیگری است. وی همچنین برخی مباحث طرح شده در مناظره دیروز را غیراخلاقی دانست و اظهار داشت: باید رقابت‌ها اخلاقی باشد زیرا حافظه مردم را نمی‌توان پاک کرد.

  ادامه مطلب ...

متن نطق کامل روحانی که نیمه‌تمام ماند

حجت الاسلام حسن روحانی در پایان آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم متنی را قرائت کرد که به علت پایان یافتن زمان او ناقص ماند. متن کامل صحبت‌های پایانی حسن روحانی که نیمه‌تمام ماند در ادامه می آید:  ادامه مطلب ...

عارف و روحانی برای اجماع به توافق رسیدند


محمد جواد حق شناس به نمایندگی از جبهه اصلاحات در دیدار با محمد رضا عارف با تاکید بر حمایت این جریان از محمدرضا عارف گفت: ما شما را نامزد اصلاح طلبان می دانیم. عارف در دبدار با جبهه اصلاح طلبان با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی گفت: بسیاری پیش از اینکه آقای هاشمی ثبت نام کنند، ستادهایشان را فعال کرده بودند، اما ما تا زمان رد صلاحیت ایشان، هیچ فعالیت ستادی انجام ندادیم چرا که منش ما اخلاقی است. عارف تاکید کرد: اگر تجربه سال ۸۴ را تکرار نکنیم، پیروز خواهیم بود.
 
ادامه مطلب ...

سکانسی که ولایتی، جلیلی را به بی‌هنری در دپلماسی متهم کرد

علی‌اکبر ولایتی یکی از کاندیداهای اصولگرا در مناظره روز جمعه گفت: در زمان آقای لاریجانی دیدار با سارکوزی ما به توافقی رسیدیم و حتی بر روی تعداد سانتریفوژها توافق کردیم. در همان زمان که من با تاکید آقای رئیس جمهور در فرانسه بودم، وزارت امور خارجه ایران کاردار سفارت فرانسه را در تهران فراخواند و گفت این کسی که شما با او مذاکره می‌کنید نماینده ما نیست.  ادامه مطلب ...

دیدگاه‌ها و برنامه‌های سیاسی عارف در مناظره سوم

عارف: من ۳-۴ روز قبل به بازار رفته بودم دو سه جوان شعار درود بر عارف و سلام بر خاتمی دادند. اینها را چند روز دستگیر کردند و با پیگیری من آزاد شدند. در تبریز که بودم بعد از رفتنم، میزبان را چند هفته دستگیر کردند. در زمانی که میخواهیم حماسه سیاسی خلق شود و وظیفه همه این است، گاهی با این تنگ نظری ها برخورد میکنیم‌، راهکار شما برای این مسائل چیست؟ رهبری اخیرا فرمودند باید از همه ظرفیت های قانون اساسی برای پیشرفت استفاده کنیم. در یک مثال دیگر، تعدادی جوان در مراسمی عکس من و خاتمی و سیدحسن خمینی را داشتند که از پخش آنها جلوگیری شد.

  ادامه مطلب ...

طالقانی: اهالی ورزش قرابت زیادی با عارف دارند

محمدرضا طالقانی که از چهره‌های اصیل ورزش ایران به شمار می‌آید، در این دیدار با بیان اینکه در مقطع فعلی باید مردم صدای انسان های شجاع را بشنوند، به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: اکنون ورزش در دنیا یک اپیدمی شده است و مردم چه بخواهند و چه نخواهند، رو به ورزش می آورند.  ادامه مطلب ...

ائتلاف اصولگرایان با این همه اختلاف!

یکی از جمع بندی‌های مناظره امروز این است که معلوم شد سه نفری که باهم ائتلاف داشتند، اختلافات جدی با یکدیگر دارند!  ادامه مطلب ...

آقای قالیباف! می خواستید به دانشجویان حمله گاز انبری کنید

مناظره امروز کاندیداها در موضوع سیاسی و سیاست خارجی برای برخی کاندیداها تبدیل به دوئلی شد که بگم بگم معروف سال 84 هم در آن کم نبود. بخشی هایی از این دوئل ها و بگم بگم ها به شرح زیر است:   ادامه مطلب ...

عارف عصر دوشنبه به اهواز می رود

علی شریعتی، رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در خوزستان اظهار کرد: آقای عارف عصر روز دوشنبه (۲۰ خرداد) به اهواز سفر می کند و حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و سخنرانی در جمع مردم اهواز از جمله برنامه هایی است که برای این سفر پیش بینی شده است. وی افزود: جزئیات برنامه این سفر و همچنین مکان سخنرانی عمومی ابتدای هفته آینده اعلام می شود.

عارف: طرفداران اصلاح‌طلبی پای صندوق‌های رای بیایند

محمدرضا عارف در جمع مردم ایلام اظهار کرد: ایلام در طول 8 سال دفاع مقدس نقشی ماندگار از خود به یادگار گذاشت بطوری که مردم این دیار نه تنها استان را ترک نکردند بلکه میزبان معاودینی شدند که رژیم بعث موجب آوارگی آنان شد اما محروم مانده است و باید مردمان نجیب این دیار طعم خوش پیشرفت را بچشند.  ادامه مطلب ...

پاسخ دولت به اظهارات کاندیداها درباره دانشگاه‌ها

پایگاه اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه‌ای به برخی مسائل که از سوی نامزدهای انتخابات در مناظرات مطرح شد، پاسخ داد.
 پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای به برخی ادعاهای انتخاباتی از سوی کاندیداها پاسخ داد.

  ادامه مطلب ...

نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی: مذاکرات تهران با آژانس به دور باطل رسیده است

علی‌اصغر سلطانیه، نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با انتقاد از رویکرد این نهاد گفت یوکیا آمانو درست می‌گوید که مذاکرات تهران با آژانس به دور باطل رسیده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، نماینده ایران روز چهارشنبه ۱۵ خرداد همزمان با برگزاری نشست‌ فصلی شورای حکام آژانس، بار دیگر بر «صلح‌آمیز» بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرد و گفت: «شکی نیست که موضوع اتمی ایران در کنار دیگر مسائل در برنامه‌های نشست قرار داشت. چیز خاصی نبود ولی تنها چیزی که بود این است که بعد از ۱۰ سال، خبرها خیلی ساده هستند. آنان هیچ سندی از انحراف نیافته‌اند ولی چند کشور هستند که همچنان اظهارات تکراری خود را مطرح می‌کنند.»

  ادامه مطلب ...

حسن روحانی در شبکه ی 4

حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حتی نقد و نظر مخالف نیز نعمت است، اظهار داشت: وقتی تیمی در کابینه کار می‌کند باید هماهنگی ‌هایی داشته باشند. در سال‌های اخیر در هیئت وزیران جو دموکراتیک و غیرآزاد برقرار بود به طوری که با انتقادی کوچک وزیر جابجا می‌شد.
  ادامه مطلب ...

روحانی خطاب به جلیلی: کسانی که دم از ساده‌زیستی می​زدند پایان کارشان به کجا رسید؟

 در دومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری که با محور موضوعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد؛ دکتر حسن روحانی دومین کاندیدایی بود که پشت تریبون قرار گرفت و با بیان اینکه مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین مسائل اجتماعی و ملی ما است، گفت: انقلاب ما اساسا یک انقلاب فرهنگی بود ولی امروز متاسفانه بعد از ۳۵ سال در زمینه فرهنگی آنچه مردم می‌بایست شاهد باشند را شاهد نیستند. 

ادامه مطلب ...

کاندیدای اصلاح‌طلب: دروغ نخواهم گفت؛ هرگز

 امام جمعه قزوین گفت: دکتر عارف را جزو افراد اخلاقمدار می‌دانم که با درایت در حوزه کشورداری از تجربه خوبی برخوردار است.

ادامه مطلب ...

استقبال‌گسترده از عارف در مترو و بازار + عکس

 دکتر محمد‌رضا عارف، کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از ظهر یکشنبه با مترو به بازار تهران رفت. ادامه مطلب ...

جلیلی جای مشایی را گرفت ؟

خبرهای گوناگون شنیده شده از استان های مختلف کشور حاکی از واگذاری ستادهای مشایی به جلیلی است. با این اتفاق عملا راهی جدید پیش روی این جناح باز شده است. روشن است که این حرکت ادامه روند طرفداران مشایی و احمدی نژاد در قبل از انتخابات بوده است و گویی این هدف دنبال می شود که وعده خود، مبنی بر حضور در صحنه انتخابات را عملی سازند. این اتفاق سبب شده است که عده ای گمانه زنی هایی را در مورد حضور دوباره جریان انحرافی مطرح کنند.

ادامه مطلب ...

حذف احمدی نژاد از برنامه سخنرانی مراسم ارتحال امام

برخلاف روال 23 سال گذشته، برای اولین بار، نام رییس جمهور از فهرست سخنرانان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، حذف شد.

به گزارش شبکه ایران، بر اساس برنامه ای که ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام اعلام کرده است، 14 خرداد امسال، دکتر محمد احمدی نژاد، فرصت ایراد سخنرانی ندارد.