حمایت مجمع مدرسین از حسن روحانی

در نظام جمهوری اسلامی که بر طبق قانون اساسی باید رأی ملت میزان قرار گیرد، بهترین راه برای کاستن مشکلات جامعه ورود از طریق مکانیسم حقوقی جمهوریت است. شما با اصرار بر مطالبات خود می توانید به تدریج مدیران و مسئولان را به پیاده کردن همه ابعاد حقوقی نظام وادار کنید. نا امیدی از آینده و عدم استفاده از حقوقی که قانون اساسی برای ملت در نظر گرفته، نه تنها مشکلی از کشور حل نمی کند، بلکه ممکن است در آینده به پرداخت هزینه زیادی برای حاکمیت و مردم منجر شود. توجه داشته باشیم که برخی تنگ نظران برای حفظ وضع اسفبار موجود می خواهند از عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات بهره برداری کنند و در این صحنه خود را مطلق العنان ببینند.

  مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با این رویکرد، از نامزدی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرد؛ ولی با کمال تأسف موانع ایجاد شده، ایشان را از حضور در صحنه رقابت بازداشت و فرصت عظیمی را از ملت گرفت. ما در شرایط موجود ضمن حمایت از جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی از مردم عزیز ایران می خواهیم با حضور در انتخابات و رأی به ایشان، مطالبات خود را اظهار کنند و به مسئولان برسانند. امیدواریم بقیه مراحل انتخابات، سالم برگزار شود و منتخب واقعی ملت بتواند کشور را از وضعیت نگران کننده فعلی نجات دهد و به سوی پیشرفت سوق دهد.


ما از حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی که در این موقعیت جریان اصلاح طلبی را هوشمندانه هدایت کردند و از دانشمند فرزانه و مدیر اخلاق مدار جناب آقای دکتر محمد رضا عارف که با پیروی از نظر مشورتی بسیاری از صاحب نظران سیاسی، با بزرگ منشی و کرامت برای حفظ وحدت و تجمیع آرا از نامزدی خود انصراف دادند و از ستادهای انتخاباتی ایشان که با وجود مشکلات، بسیار تلاش کردند سپاسگزاریم. امیدواریم مردم و نظام از حضور ایشان در مسئولیت های کلیدی بهره ببرند. مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد