آقای‌جلیلی، این‌هم نامه دکترمعین؛ پس‌کو؟

سعید جلیلی کاندیدای گروه پایداری در مناظره روز جمعه هنگامی که می‌خواست عملکرد آقای عارف در دولت اصلاحات را به چالش بکشد گفت: «آقای معین وزیر علوم قبل از توفیقی به رئیس جمهور وقت نامه می نویسد درباره ۵۰ دانشجو از انجمن اسلامی مستقل جلوی وزارت علوم اعتراضی کردند در خواست می‌کند که با برگزار کنندگان تجمعبرخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود»  حالا به متن کامل نامه مورد اشاره جلیلی توجه کنید: «رونوشت نامه معین به خاتمی»

حال باید پرسد: در کدام سطر و کجای نامه دکتر معین به زعم آقای جلیلی «...درخواست می‌کند که با برگزارکنندگان تجمع برخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود»؟! 
در متن نامه فقط «درخواست بررسی» موضوع مشاهده می‌شود. به جز اینکه در فرهنگ لغات، معنای لغت «بررسی» و لغت «برخورد» به تازگی مترادف شده باشند! 

اگر ستاد آقای جلیلی و سایت رجانیوز (سایت حامی امروز جلیلی و سابق احمدی‌نژاد) و یا شما کاربران عزیز این جمله را مشاهده و یا حتی مفهوم و منظور نهفته در آن را «..برخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود» استنباط کردید به ما اطلاع دهید تا به بصیرتمان بیافزاییم، سپس از جناب آقای دکتر سعید جلیلی پوزش خواسته و آقای معین را که تاکنون به عنوان «دوست‌ترین وزیر علوم تاریخ با دانشجویان» می‌شناختیم به عنوان «دشمن‌ترین وزیر علوم علیه دانشجویان» معرفی نموده و رسوایش کنیم!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد