طالقانی: اهالی ورزش قرابت زیادی با عارف دارند

محمدرضا طالقانی که از چهره‌های اصیل ورزش ایران به شمار می‌آید، در این دیدار با بیان اینکه در مقطع فعلی باید مردم صدای انسان های شجاع را بشنوند، به اهمیت ورزش اشاره کرد و گفت: اکنون ورزش در دنیا یک اپیدمی شده است و مردم چه بخواهند و چه نخواهند، رو به ورزش می آورند.  وی با بیان اینکه در کشور ما بسیار از افراد وزرش دوست هستند، تاکید کرد: مردم تشنه شنیدن سخنان نامزدهای انتخابات در زمینه ورزش هستند.

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی ایران با بیان اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم، به تجلیل از شخصیت محمدرضا عارف پرداخت و گفت: من با بسیاری از شخصیت های کشور مراوداتی دارم اما برای من آقای خاتمی جایگاه دیگری دارد؛ شما در زمان معاون اولی خودتان در دولت آقای خاتمی، عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتید و در خاطره مردم مانده است. وی خطاب به عارف گفت: حرف دل مردم ایران شکوفایی وزرش است و از شما خواهش می کنم در برنامه های خودتان به ورزش به صورت ویژه بپردازید. قرابت من و بسیار از ورزش دوستان با جنابعالی زیاد است و افرادی مانند شما برای این کشور ارزشمند هستید.

رییس سابق فدراسیون کشتی با یادآوری شرکت عارف در مراسم گلریزان که چندی پیش توسط فدراسیون ورزش های زورخانه ای برگزار شد، تاکید کرد: حضور من در دفتر جنابعالی هم به خاطر حق شناسی، هم به خاطر قدرشناسی از توجه شما به ورزش به خصوص ورزش های زورخانه ای است و من برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. محمدرضا عارف نیز در این دیدار، ضمن تجلیل از شخصیت محمدرضا طالقانی گفت: در برنامه انتخاباتی خود، توجه ویژه به مقوله ورزش کردم و مطمئنا از نظرات افرادی مانند جنابعالی استفاده خواهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد