صداوسیما و رسانه‌ملی بی‌طرفم را آرزوست

برنامه‌های خبری صدا و سیما طی چند روز اخیر به صورت کاملا یکطرفه به سود دو سه کاندیدای اصولگرا تبدیل شده است که اوج آن امروز در بخش‌هایی خبری سیما در جانبداری آشکار از قالیباف و جلیلی و اجحاف علنی در حق عارف، روحانی و رضایی به اوج خود رسیده بود.

در همین رابطه اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در اعتراض به عملکرد صدا وسیما در پخش برنامه های اختصاص یافته به کاندیداها صادر گردید که در آن آمده است:
آنچه این روزها در سطح همه حرفهاست عدالت است اما بر خلاف ادعای اولیه صدا وسیما در خصوص پوشش عادلانه برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری عملکرد رسانه ملی گویای واقعیت دیگریست.

یکی از آخرین برخوردهای غیر عادلانه کاستن از زمان برنامه انتخاباتی دکتر روحانی، نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوریست که شائبه بی عدالتی و برخورد جناحی را شدت می بخشد و این در حالیست که این برنامه فرصت مقتضی برای ارتباط با مردم سراسر کشور را فراهم می آورد.
ستاد مرکزی دکتر روحانی نسبت به این رفتار رسانه ملی اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار تغییر در سیاستهای آن سازمان در برخورد با نامزدهای انتخاباتی و اصلاح زمان پخش برنامه دکتر روحانی را دارد که این کمترین خواسته ستاد است. اختصاص زمان کم به برنامه دکتر روحانی و در مقابل آن زمان بیشتر به کاندیداهای دیگر از بی عدالتی سازمان صداو سیماست.

برخی از کاربران بهارنیوز نیز در اعتراض به روش جانبدارانه و آشکار سیمای آقای ضرغامی در کامنت‌هایی نوشتند:
صدا وسیما با این کاراش نتیجه عکس می گیره...اینکارها (سانسور) منطقی، انسانیت، اخلاقی و... نیست..این از عدالت بدوره... به امید موفقیت یکی از سه کاندید برتر(عارف،روحانی،رضایی)
.............
سفر عارف به بازار تهران و قزوین و سفر روحانی به اهواز هم سانسور شده است ولی سفر قالیباف و جلیلی کامل پخش میشه حتی شعارهای مردم در حمایتشون...!
............
صدا وسیما این بار هم سفردکترعارف را پوشش نداد! عارف باید این موضوع را درمناظره مطرح کنه! این درحالیه که آقای قالیباف را درزمانی که در بین فشار جمعیت بود نشون می داد!من برخلاف عادتم نشستم پای تلویزیون اصلا خبری از دکتر عارف نبود! اگه می تونستن همین برنامه های روتین راهم نشون نمیدادند!
.............
متاسفم برای تلویزیون ؛واقعا آقایان عارف و روحانی در مناظره اعتراض کنند؛اخبار و تلوزیون از سفر و برنامه های عارف اصلا خبری پخش نمیکنند؛برای نمونه حضور عارف در بازار که با مترو رفت خبری پخش نشد؛آقای روحانی هم که سفرش شلوغ بوده فقط قسمت آروم سفرش نشون دادن؛برعکس سفر روز قبل بقیه کاندیداها به خصوص از قالیباف خیلی طرفداری میکنه صداوسیمای اصولگرا؛خواهشا به گوش آقایان عارف و روحانی برسانید که اعتراض بکنند تلویزیون قسمتهای دلخواه رو نشون میده که یعنی طرفدار قالیباف بیشتره و به بیننده این هدفو القأ می‌کنند.
..............
اینکه تلویزیون سفر روحانی و عارف رو نشون نمیده به خاطر شعار مردم در حمایت از خاتمی و هاشمی هستش؛مثلا ببینید سفر قالیباف با شعار مردم کامل پخش میشه؛ خواهشا دوستان طرفدار اصلاحات و تغییر فعال تر شوند و در اینترنت به نفع عارف و روحانی فعالیت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد